Uppdaterad 2022-01-14

Våra rutiner i pandemitider

Hantering av serviceanmälningar
Vi är rädda om våra hyresgäster och medarbetares hälsa. För att minska smittrisken ber vi dig som hyresgäst att vistas i ett annat rum eller allra helst utanför lägenheten när serviceanmälan åtgärdas. Detta gäller även vid besiktningar. 

Bokade besök till kundtjänst
Vår kundtjänst håller fortsatt stängt och tar endast emot bokade besök som sker bakom plexiglas (nödvändiga besök såsom nyckelutlämning och kontraktsskrivning). Du når oss via chatt, mejl och telefon eller så kan söka svaret på din fråga i vårt forum Frågor och svar på hemsidan som är tillgängligt dygnet runt. Om du inte hittar svaret på din fråga kan du ställa en egen som sedan besvaras av oss på Fabo.

Lägenhetsvisning
Vi gör inga lägenhetsvisningar utan du som har fått erbjudande om en lägenhet kontaktar den nuvarande hyresgästen och kommer överens om hur lägenheten visas digital med foton och/eller filmer. Fabo förmedlar nödvändiga kontakter.

Tack för er förståelse och för visad hänsyn!

Läs mer om coronapandemin och aktuella restriktioner på: Krisinformation, Folkhälsomyndigheten och Falkenbergs Kommun

 

Du kan även få svar på de vanligaste
frågorna som ställs till oss om
Covid-19 på vårt forum.
 

TILL FORUMET