Detta gäller på Fabo när covid-19 restriktionerna hävs

Nu när de flesta restriktionerna har upphävts kommer det att göras en del justeringar i vår verksamhet som kan komma att påverka dig som hyresgäst. 

Serviceanmälningar hanteras som vanligt igen
Glada nyheter! Under pandemin har vi tidigare bara utfört akuta åtgärder i lägenheten. Men nu när de flesta restriktioner är upphävda kan vi börja att hantera serviceanmälningar som vanligt igen från och med fredag den 1 oktober.
Tidigare gjorda, ej akuta, serviceanmälningar kommer hanteras i tur och ordning och man behöver inte göra en ny om man gjort en sedan tidigare. 

Det är många som väntar på hjälp, både från oss och våra entreprenörer. Därför ber vi om överseende med att det kan ta lite längre tid än vanligt under tiden vi arbetar i kapp de ärenden som fått vänta på lättade restriktioner.

Receptionen är fortsatt stängd
Vår reception på Möllegatan 2 kommer att vara fortsatt stängd tillsvidare för allmänna besök. Vi uppmanar våra hyresgäster att boka tid för besök om man inte kan få hjälp via vårt forum, chatt, mejl eller telefon. Se våra kontaktvägar här!