Din serviceanmälan gör du snabbt och enkelt via webben. Du har möjlighet att göra den dygnet runt och du slipper tänka på öppettider och telefonköer. När du gör en serviceanmälan på vår hemsida kommer den fram direkt.
När du är inloggad kan du följa dina serviceanmälningar under Mina serviceanmälningar.
Bor du i en nybyggd fastighet eller nyrenoverad lägenhet?
Då har entreprenören ansvar över serviceanmälan – ett så kallat garantiärende. Entreprenören har två månader på sig att åtgärda inkomma serviceärenden. Vilket innebär att ditt ärende kan ta längre tid än väntat på att få åtgärdat.
Detta gäller inte när ärendet är av akut slag exempelvis vattenläcka, söndrigt kylskåp etc.
Välj det alternativ som stämmer bäst överens på dig för att kunna skicka in en serviceanmälan
Vid akuta fel utanför kontorstid, ring Securitas/PSG Bevakning på: 010 - 470 51 50